یا حسین

بسم الله الرحمن الرحیم

یا حسین

بسم الله الرحمن الرحیم

حقوق زن در کلام امام عسکری

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۳۱ ق.ظ

حدود یک سال پیش به مناسبت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام در مجلسی شرکت کردم و روحانی واعظ مجلس که سن و سال زیادی هم نداشت موضوع سخنرانی خودش را به همین عنوان بالا گذاشته بود و احادیث بسیار جالبی در این باب خواند که من اصلا فکر نمی کردم که این طور احادیثی که دقیقا به تفاوت بین زن و مرد و تبیین حقوق زن از این دیدگاه اسلام وجود داشته باشد.

.دریافتخوشبختانه من اون جلسه رو ضبط کردم و هر چند که شاید کیفیتش زیاد خوب نباشه ولی هم حجمش کمه و هم خیلی قابل استفاده است
  • سعید مشکدار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی