یا حسین

بسم الله الرحمن الرحیم

یا حسین

بسم الله الرحمن الرحیم

در وصف نماز های با صفا!

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۳۳ ق.ظ

فکرم همه جا هست ولی پیش شما نیست    سجاده زردوز که محراب دعا نیست!

گفتند سر سجده کجا رفته حواست؟      اندیشه سیال من- ای دوست-کجا نیست؟! 

  از شدت اخلاص من عالم شده حیران     تعریف نباشد، ابدا قصد ریا نیست!   

  از کمیت کار که هر روز سه وعده        از کیفیتش نیز همین بس که قضا نیست

  یک ذره فقط کندتر از سرعت نور است    هر رکعت من حائز عنوان جهانی ست !

 این سجده سهو است؟ و یا رکعت آخر؟    چندی ست که این حافظه در خدمت ما نیست

ای دلبر من!  تا غم وام است وتورم        محراب به یاد خم ابروی شما نیست

بی دغدغه یک سجده راحت نتوان کرد   تا فکر من از قسط عقب مانده جدا نیست

هر سکه که دادند دو تا سکه گرفتند       گفتند که این بهره بانکی ست، ربا نیست

از بس که پی نیم وجب نان حلالیم       در سجده ما رونق اگر هست، صفا نیست

 

  • سعید مشکدار

نظرات  (۴)

بابا سعید گل کاشتی
خیلی حال دادی دمت گرم
ایشالا که اخلاصمون از یادمون نره!!!!!!!!!
یاحق
همون که جواد طائی گفت

با خدا باش و پادشاهی کن

بی خدا باش و هرچه خواهی کن
مردی در عالم رویا فرشته ای را دید که در یک دستش مشعل و در دست دیگرش سطل ابی گرفته بود و در جاده ای روشن و تاریک راه می رفت . مرد جلو رفت واز فرشته پرسید «این مشعل وسطل آب را کجا می بری؟» فرشته جواب داد:«می خواهم با این مشعل بهشت را آتش بزنم و با این سطل آب آتش های جهنم را خاموش کنم.آنوقت ببینم چه کسی واقعا خدا را دوست دارد.»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی